sobota, 10 października 2015

Pamiątka chrztu św. - kartka


Kolejna pamiątka Chrztu Świętego, tym razem w postaci prostej, składanej kartki (co nie umniejsza jej wyglądu i jakości). Jak zwykle zdjęcia są prześwietlone, robiłam je na szybko, wieczorem, przed oddaniem zlecenia (chyba nigdy się nie nauczę przygotowywać i robić porządnych zdjęć (>.<)). 
Baza kartki jest wykonana z papieru ozdobnego "papirus" w kolorze liliowym (taki sam wykorzystałam do pierwszej pamiątki chrztu) o gramaturze chyba 220g. Napis wykonałam na papierze  80g o fakturze tkaniny; do pracy wykorzystałam paski  3 mm o gramaturach 80g  (różowy) i 120g (biały). Kwiatki są z formowanych ścisłych kółek, robionych na zwijaku z cienką igłą, środki to małe koraliki w kolorze białym. Pozostałe elementy to formowane luźne kółka o wielkości bodajże 16 mm. Po prawej kwiatki z nieco bliższej perspektywy - strasznie mi się podobają, są takie proste a jednocześnie ładnie prezentują się w kompozycjach -  zarówno tej, jak i kolejnej, nad którą pracuję ;>.
Wciąż jeszcze walczę ze zrobieniem porządnych zdjęć mojej kolekcji narzędzi, jakoś się zebrać do tego nie mogę. Może chłodne, jesienne wieczory przyniosą nieco natchnienia ;).







2 komentarze:

  1. Ślicznie ci to wyszło! Zośka musimy się zgadać bo mam wiadomość dla ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za komplement :). Jak coś mój nr jest wciąż ten sam, nie wiem jak twój ;).

      Usuń