niedziela, 5 lipca 2015

Quilling - pojemniki


Lato jest już u nas pełną piersią. W takie gorące dni jedyne, o czym się marzy, to coś chłodnego, na przykład lody. Lody w mojej wersji nie nadają się co prawda do zjedzenia, jednak dobrze wpasowują się w klimat tego gorącego lata. Pojemniki wykonałam, zwijając wiele pasków ze sobą (znów zapomniałam liczyć), po czym formując pożądany kształt i sklejając w celu utrzymania formy. Kubeczki mają wzór spiralny, uzyskany ze zwijania kilku pasków razem, podczas gdy "segmentowe" wzory, jak w rożkowym zakończeniu, to klejone kolejno w jeden długi zwitek papieru. W tym projekcie użyłam kleju polimerowego w celu uzyskania błyszczących powierzchni ( wikol daje w najlepszym razie pół-mat). Poniżej widać paczkę chusteczek, umieszczoną w celu zaprezentowania wielkości pojemniczków. Jak można także zauważyć, rożkowy wierzch pasuje także do czerwonawego spiralnego kubeczka.


 Wzór spiralny najlepiej widać, patrząc od spodu lub na wnętrze kubeczka. Aż może się w głowie zakręcić ;). Poza tym nie wiem jak wasze, ale moje wyświetlacze na laptopie i aparacie też widać wymiękają, bo spirala jest "złamana" łukowatymi liniami, co widać poniżej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz