sobota, 6 czerwca 2015

Quilling - podstawka pod kubek



 Jakiś czas temu naszło mnie, żeby zrobić podkładkę/podstawkę pod kubek. Chwilę zastanawiałam się nad techniką i ostatecznie zwyciężył quilling. Jako materiał posłużyły mi paski z niszczarki. Wychodzą trochę nierówne i postrzępione, zwłaszcza przy elektrycznej, jednak robi się je naprawdę szybko i nie trzeba nic płacić (można zużyć dowolne niechciane papiery). Moje paski mają mniej więcej po 8mm szerokości i długość kartki a4.

Trzon podkładki stanowi wielkie ciasne kółko, powstałe ze zwijania wielu pasków (tak naprawdę ciężko mi powiedzieć ilu, nie liczyłam). Jak widać, od spodu jest podklejone kilkoma paseczkami twardszej kartki, by pozostało płaskie i się nie rozłaziło. Do tego jest oczywiście posmarowane klejem polimerowym (ale tylko od spodu, od wierzchu nie). Do tego dookoła dokleiłam ciasne kółka, z czego 13 dwupiętrowo. Całość pokolorowałam pastelami olejnymi, by nadać podkładce barwę drewna.

Poniżej podkładka jest "w akcji", pod szklanym kubkiem 0,5l (byly takie swojego czasu w carrefourze za ok. 3 zł).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz