sobota, 6 czerwca 2015

Okrągłe pudełko na drobiazgi


 W dzisiejszych czasach modnym jest być eko, Wiele się mówi o recyklingu śmieci, pojawia się również termin "up-cycling". W zasadzie nie jestem nawet pewna, czy i jaki ma to polski odpowiednik. Generalnie polega on na przerobieniu starych rzeczy do wyrzucenia w takie, które nadadzą się ponownie do użytku, ale w innej odsłonie, np. grill z bębna pralki, wieszaki z widelców itd. To pudełko w "poprzednim życiu" było pojemnikiem na trójkątne serki topione Hochland i w zasadzie nie do końca jestem przekonana, czy będzie to upcykling, czy recykling (jako że zwykle takie coś się wyrzuca).  Dekorowałam je techniką quillingową (ciasne kółka dookoła, pszczele gniazdo w środku i dwa "listki" z łezek) i służy mi do przechowywania pasków zwiniętych w spirale. Moja 7-letnia siostrzenica stwierdziła, że wygląda jak zegar ze skrytką. Czy tak jest, oceńcie sami ;).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz