poniedziałek, 2 listopada 2015

Quilling - misiaczek


Zainspirowana misiem, a właściwie misiami na blogu pracownia Nati postanowiłam zrobić też coś swojego. Tyle że ja, jak to ja, musiałam koniecznie zrobić to inaczej ;).  Skutkiem jest frędzlowy szopo - miś o oczach z koralików. Chciałam zrobić coś w rodzaju tanuki, który do końca szopem nie jest, ale jakoś tak w miarę robienia mój "przyjaciel" robił się coraz bardziej misiowo-pluszowy, więc tak już został. Misiek (szopek?) ma ok. 2cm szerokości i 3,5cm wysokości, co widać na poglądowym zdjęciu ze złotówką. Figurka powstała z frędzlowanych pasków o szerokości ok. 1cm o różnych długościach - 1-1,5 dł A4 na głowę, 2-2,5 na ciało, 1/4 na górne łapki i 1/2 na dolne. Ogonek powstał z dwóch pomponików ok. 1/4 dł A4, a   uszka i mordka z paseczków ok 2mm. Koraliki mają wielkość ok 2mm i mają kolor ciemnogranatowy, co nie widać na tych ciepłych, rozmazanych lekko zdjęciach (te z fleszem oczywiście były prześwietlone, a jakże).

Stwór spodobał mi się na tyle, że chyba wkrótce dorobię mu bliższą lub dalszą rodzinkę ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz